9 Eylül 2009 Çarşamba

yaşasın yağmur....

Evet arkadaşlar dün akşam izmire bu senenin ilk yağmurları düştü,yağmuru ve yağmurlu havayı çok sevdiğim için tabi yüzüm hep güldü akşam gerçi sildiğim çamlar battı tekrar silmem gerekeçek ama olsun yağmursuz kalmayalımda ben tekrar temizlemeye razıyım akşam hemen bloguma yağmurun müjdesini vercektim ama trofoya düşen yıldırım yüzünden 20.05,elektiriklerimiz kesildi gece 2 gibi geldiği için ancak bu saate yazıyorum tabi yağmur yanındahüzünüde getirdi istanbulu sel götürüyormuş  ve bunu fırsat bilen kendini bilmez insanlarda dükkanları yağmalıyorlarmış çok üzüldüm sanırım ölen insanlarda olmuş buradan onlara rahmet diliyorum ve tüm istanbulda oturan insanlara geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum..

1 yorum:

  1. canım yağmur bereketi ile gelirmiş ama bu sefer yanında acı da getirdi :(((

    YanıtlaSil