6 Eylül 2009 Pazar

Bugun ne yaptim

evet canim blog arkadaslarim bu gun ogleye dogru kayin babamin mezarini ziyarete gittik esimle malesef kendisini tanima sansim olmadi surekli esimden dinliyorum onun hakinda birseyler ama tanismayi cok isterdim gordugum tabi duydugum kadari ile demek daha dogru olur sanirim taniyan herkez cok seviyormus sevgili babami herkez cok iyi anlatiyor cogu insana faydasi dokunan bir insanmis anladigim kadari ile heske tanisma sansimiz olsaydi...orda isimiz bittikten sonra market alis verisine gittik tabi benim sevgili kocacimlada ne guzel dolasilirya yani karsidan goren guler bize kosa kosa dolasiyoruz marketi hic sevmiyor ya benimde en cok sevdigim sey oysa. neyse girmemizle cikmamiz bir olan marketten ciktiktan sonra arabamiza binip eve geldik bu gun kendimi biraz daha iyi hissetigim icin evi toparlamaya karar verdim uzun zamandir aklimda salonun seklini degistirmek vardi ama tek basima yapacagim icin cesaret edemiyordum canim kocam ellemez cunku ee oda hakli ama ben cok severim surekli odalarin seklini degistirmeyi napayim surekli degisiklik istiyorum;sonucta degistirdim ama bende bittim daha tam olarak bitmedi islerim artik bugunluk paydos ettim e bayram temizliginide boglece aradan cikartmis olucagim...

1 yorum:

  1. Kayın babanız nur içinde yatsın.
    Bende market gezmeyi çok severim. Her gün gitsemde yine o reyonları tek tek inceleye inceyele gezerim.
    Çok seviyorum market gezmeyi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil