5 Eylül 2009 Cumartesi

Hastayim...

iki gundur gribim basim cok agriyor burnum akiyor offff yaz gribi hic cekilmiyor ama cok sukur yataga dusurmedi ben direniyorum hastalikta benimle birlikte direniyor bakalim kim kazanacak ? Bu gun disarida islerim vardi o yuzden ciktim izmiri bilenler kemeraltinida bilirler ayyy acayip kalabalikti eskiden hafta sonlari yogun kalabalik olurdu simdi surekli bogle bayramda geliyor insanlar kendilerini magzalara zor atiyor valla...Neyse dolasirken karsimdan gelen adam bi hapsurdu tam hapsurdu yani insan bi agzini kapatir dedim valla hic umruna bile takmadi o agzindan cikan mikroplar heryere dagildi eee biz bogle hasta olmazmiyiz dikkatsiz seyler ne olcak buyukler bogle yaparsa cocuklarimizdan ne bekleye bilirizki bu tip insanlar icin bir egitim merkezi olsa yemeden ,icmeye,yurumeden konusmaya bi faydasi olurmu acaba?o kadar cok eksik oldugumuz noktalar varki bunlara bir cozum bulmak lazim biz cocuklarimi evde iyi duzenli yetistirmeye calisiyoruz ama ne fayda kayit cihazi gibiler disarda gordukleri farkli sozleri hareketleri hemen gelip evde yapiyorlar bune sana yakisiyormu hic diye sordugun zamanda ama su kiside yapiyor diye cevabinida aliyorsun...kesinlikle bir cozum lazim.

3 yorum:

  1. canım ya ben de kıç ve burun karıştıran ve senin gibi gıcık oluyorum salya sümük yollarda hapşıranlara..

    Çoçuklar ne yazık ki hoş olmayan şeyleri daha çabuk kaydediyor beyinlerine...

    YanıtlaSil
  2. blogları gezerken rastladım sana.öncelikle sıcacık bir merhaba.ayrıcada hastalanmak için tam mevsimindeyiz.maalum sonbahar.amman dikkat

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel söyledin böyle insanları toplayıp bir eğitim merkezine almak lazım. Maalesef çevremizde o kadar çok var ki:(
    Bu arada büyük geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil