12 Haziran 2011 Pazar

IS VE CIKIS

Evet canlarim gelelim su isten cikma meselesine gunlerdir bunalim takiliyordum zaten hic tatilsiz calismak aksamlari eve cok gec gelmek sigortasiz calismak ve buna benzer bircok sey beni iyice bunaltmisti patronumuzun islerinin iyi gitmesi vede biraz cebi para gormesi uzerine hal ve hareketleri iyiden iyiye degismisti zaten ustune birde yaninda calistirdigi muhasebeci bozuntusunun ortak olmasiyla tavirlari bi hayli farklilasmisti bugun is yerine secim nedeniylede biraz  gec gittigim icin yeni patron bozuntusu bana kapiyi gosretdi acikcasi cok ta fazla umursamadim ama yadirgadim haliyle bir elemani cikartmayi dusunuyorsan onceden soylersin sahsen ben isten ayrilmadan bir hafta once soglemeyi dusunuyordum isabet oldu neyse adam yeni adamdan sayilmaya basladigi icin kendisini birsey zannetmeye basladi ama fazla surmez....Onlari RABBIME HAVALE EDIYORUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder