1 Haziran 2011 Çarşamba

ERKEKLER

Bazen bu erkek milletine sinir oluyorum ya dun bi musterimiz geldi bizden plazma tv aldi  baktim bizim patronunda tembihliyor aman abi haaa benim hanim duynasin sakin diye elindede bir kagit hemen gozum ilisti kira konturati hal ve hareketlerine baktim jeton hemen DANKKK diye dustu zaten pislik herif dost tutmus kendisine.Karilarini aldatan erkeklerden nefffret ediyorumm..Kendi egolarini tatmin etmek icin evde dort gozle bekleyen yollara bakan biraz gecikse aman basina birseymi geldi acaba diye kaygi duyan kadinlara cok uzuluyorum..Neolursunuz  bayanlar kendi ayaklarimizn ustunde durmayi bilelim erkeklerin etrafinda onlar dunyanin merkeziymis gibi donmeyelim ben inaniyor vede biliyorum ki biz kadinlarin yapamiyacagi hic bir is yok bizler hem calisir hemde evimizin isini yapa bilir ama erkekler sadece calisa bilirler evlerini temizletmek icin bile bir bayana ihtiyac duyarlar demekki ne yapmak lazim biz onlarin etrafinda degil onlari bizim etrafimizda dondurmek lazim erkekler bayanlar olmadan bir hiccc.COKmu agir konustum ya aman napayim o adama gicik oldum dun erkeklerin hepsi ayni olmasada bir kismi bogle iste.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder