21 Haziran 2010 Pazartesi

IS ARIYORUM...

Evet;artik evde oturmaktan ooooo geldi gecen gun bir yere basvurdum aslinda benim icin para olarak pekte uygun bir yer degil ama gunumuzun sartlarininda getirdigi uzre calismak sart bu gun tekrar ugradim yuzsuzluk yapip birisine soz verdik ondan haber bekliyoruz bir iki gune size doneriz dediler bana pek inandirici gelmedi tabi kim daha az para istiyorsa bence ona yoneliyorlar her neyse hayirlisi olsun dedim ciktim evimizin yikininda bir yerde yeni bir hastane yapiliyor gittim oraya bas vurdum daha bitmesine 3 ay varmis ama olsun dedim ben genede cv biraktim bakalim acilisten bir ay once haber verilcekmis ALLAHIM insallah olur ya sonucta hastene olanaklari iyi bir kurum hayirlisi bakalim....

2 yorum:

  1. inşallah gönlüne göre bir yer bulursun cnm evde oturmak çok ama çok sıkıcı..

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim gercektende evde oturmak insani bunaltiyor en guzeli calisip para kazanmak..kendinle vede hayatinla ilgili birseyler yapip basarmak kadar insani mutlu edecek birsey oldugunuda zannetmiyorum.

    YanıtlaSil