25 Haziran 2010 Cuma

DIKKAT DIKKAT

Ya bu show tv de iyice sacmaladi evcilik oyunundan sonra birde evlilik hayati diye bir program baslatiyor hemde kimin hayatini izliycekmisiz DEMET AKALIN vede onun sevgili esi bizene onlardan kimsenin ozel hayatini izlemek zorunda degiliz bu insanlar ne kaaaadar merakli ozel hayatlarini ekran karsisina cikartip coluk cocuga izletmeye ayyy artik bu televizyon kanallarinin iyice ayari kacti gunumuzde daha onemli konular var yayinlanmasi gereken bence onlara el atsinlar yada bogle aptalca programlar sunulcaksa hic sunulmasin daha iyi o ukala kadini vede 4 ay evli kalip birbirine hakaret ettikten sonra canim balim olan insanlari izlemek istemiyorum yaa zaten izlememde. ay aksam aksam nasilda sinirlendim su programin reklamini gorunce tabi bosta durmadim show tw buna benzer bir yazi gonderdim benim gibi bu tip bir program izlemek istemeyen kisiler varsa lutfen sizlerde yorumlarinizi gonderin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder