11 Kasım 2010 Perşembe

SONUNDA BUDA OLDU.....

Buda oldu sonunda aslinda hic mecalim yok yazi yazmaya bile ama anlatirsam rahatlarim bekli bir parca dun isten eve geldim yatak odamin kapisinin karsisinda elimde canntam oglece kalakaldim odamda ne varsa desilmis cekmecelerde ne varsa bosalmis cogu esyam mutfakta ki barin uzerine hazirlanmisti ilk basta aklima gelen acaba annem eve gelip evi toparlayip cekmeceleri temizlemek icinmi bosalti diye dusundum ve hemen balkona cikip seslendim annem asaya yanima geldi gorunce odanin halini sokk oldu evet evime hirsiz girmisti herseyimi karistirmis bir guzel benim evimde dolasmis bana ait olan herseyi ellemisti offfffff dusundukce sinirlerim iyice geriliyor ama cok sukur ALLAHIMA hic birseyi goturmemis dunden beri onun sokunuda bir yandan yasiyorum eline alip cikardigi cekmecede takilarim vardi nasil almadi  her seyi hazirlayip herseyi orda birakmasi demekki benim sesimi duydu ve kactii off ya ya evin icinde karsilassaydim onunla ALLAHIM sen ne buyuksun rabbim edilen hic bir dua yi geri cevirmiyorsun okadar cok polisi ilk defa evimde bir arada gordum gece saat 11 kadar ekibin biri gitti biri geldi bir dahada bu tip birsey gostermesin rabim hic birimize neyse anlatacak cooook sey var aslinda ama canim hic birsey istemiyor simdilik bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder