20 Ekim 2009 Salı

uyku....

rahatsizligim yuzunden bugun yataktan hic cikmadim,aslinda size bir sir vereyimmi..?hasta olmasaniz bazi gunlerde bogle hicbirsey yapmadan yatmasi cok zevkli ama genede rabbim saglik versinde ayakta dursakta olur....ne diyordum bu gun surekli yattim uyudum,uyudum surekli uyudum ve halan daha uykum var birgunde uykucumu oldum ne uymadigim zamanda tv izledim normalde gunduzleri tv izleme huyum yok sanirim yillardir calismanin verdigi bir sey gunduzleri aklima gelmiyor bu gun izledigim programlar arasinda oktay usta da vardi gene harika seyler hazirladi gecen sene kendisi izmir-buca ,da bir program duzenlemisti bende katilmistim programin icinde yarismalarda duzenlemisti ve ben birinde 1 olmustum bana guzel birde hediye vermisti daha kullanmaya kiyamadim oda ayri bir konu tabi bir ara blogumda resimlerini yayinlarim.. o kadar cok sey biriktiki resimlerini yayinlamam gereken saolsun canim esim bozdugu usb kablosunun yerine yenisini aldi..bir ara resimleri atarim simdilik byyyy.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder