25 Ağustos 2009 Salı

TAVUK GÖĞSÜ

Çok kolay bır tatlı hem çabuk oluyor hemde malzemesi çok az tadına gelince süper ben ilk kuzenimde yemiştim çok hoşuma gittiği için bende bu gün yaptım tadı nasıl oldu bilmiyorum bende iftarı bekliyorum sabırsızlıkla..
Malzemeler: yarım paket margarin
3 kahve fincanı un
3 kahve fincanı şeker
1 kg süt
1 paket vanilya
Yapılısı: margarini tencerede yarım ateşte eritelim ardından unu ilave edelim biraz kavurduktan sonra unumuzu tabi yanmamasına dikkat edin şekeride ekleyin onuda biraz kavurduktan sonra sütümüzü tencerenin içine boşaltalım ve kaynayasıya kadar karıştırarak pişirelim kaynama işlemide tamamlanınca ocaktan almamıza yakın vanilyayyıda içine boşaltalım ocaktan aldıktan sonra mikserle 8 dk kadar çırpalım ve borcamımıza dökelim ve isterseniz üzerine hindistan cevizi dökelim...NOT:mikserde uzun çırpmamızın nedeni soğuduktan sonra sünmesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder